Projekta mērķi: Celt sabiedrības apziņu par aktuāliem vides un cilvēka veselības jautājumiem saistībā ar sadzīves ķīmijas lietošanu.

Mērķgrupa: Vides un patērētāju tiesību aizsardzības nevalstiskās organizācijas.

Projekta aktivitātes:

  • Patērētāju aptauja ar mērķi noskaidrot patērētāju apziņas un informētības līmeņi par sadzīves ķīmiju un potenciālajiem riskiem, kas saitīti ar lietošanu;
  • Sagatavošanās sanāksme starptautiskam semināram (09.06.2005.)
  • Starptautisks seminārs – Patērētājiem pieejamā informācija par produktiem kā veids, lai samazinātu riskus videi un cilvēka veselībai (06.09.2005)
  • Informatīvās lapiņas patērētājiem – “Sadzīves ķīmijas produkti: mūsu palīgi vai ienaidnieki?” un “Ekomarķēti produkti: luksusprece vai nepieciešamība?”

Galvenie fakti

  • Projekta ieviesējs: Baltijas Vides Forums, Latvija
  • Projektu līdzfinansē: Ziemeļvalstu Ministru padome
  • Īstenošanas laiks: 04/2005-10/2005

Projekta partneri

Baltijas Vides Forums-Latvija; Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs; Norvēģijas Ekomarķējuma padome (Ecolabelling Norway); Dānijas Ekomarķējuma padome (Ecolabelling Denmark); Latvijas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija; Patērētāju Tiesību aizsardzības centrs

CITI PROJEKTI

NonHazCity

Inovatīvi pārvaldības risinājumi bīstamo vielu emisiju minimizēšanā no apdzīvotām vietām Baltijas jūras reģionāProjekta mērķis ir veikt pasākumus…

mobile2020

Vairāk riteņbraukšanas mazajās un vidēja izmēra pilsētās Centrālās un Austrumeiropas valstīs līdz 2020.gadam Projekta mērķis: Lai…

Mēbeļrūpniecības nozares mazo un vidējo uzņēmumu informētības un sadarbības palielināšana

Vides likumdošanas prasību īstenošanai un konkurētspējas sekmēšanai Baltijas valstīsJa pārstāvat mēbeļu ražošanas uzņēmumu, noteikti esat domājuši,…

Praktiski paņēmieni jaunās ķīmisko vielu politikas ieviešanai Latvijā

Praktiski paņēmieni jaunās ķīmisko vielu politikas ieviešanai Latvijā Eiropas Savienībā ir notikušas pārmaiņas ķīmisko vielu politikā…
Menu